MINU LEMMIKUD HOMMIKUSÖÖGID

KORFU SAARE REISIPLAAN

Tean, et nii mõnelgi on plaanis just alustava hooaja jooksul Korfule reisida, ehk tõin need postitused planeeritust ettepoole. See nädal on Korfule pühendatud, kuna tulemas on vähemalt üks, kui mitte kaks, postitust veel.

Ma olen planeerimise freak. Enne kui ma kuhugi reisin, võtan aja reisi planeerimiseks, kuna eelkõige mulle meeldib seda teha ning nii saan kindel olla, et kõik kohad saab nähtud. Mulle meeldib otsida varjatuid või populaarseid kohti, kuid samuti jätan ruumi kohapeal avastamiseks, ehk vaatamegi üle, kuhu minu teed seekord viisid.

Porto Timoni Beach

Korfu on ääretult väike. Väiksem, kui te ette võite kujutada, kuna ühest otsast teise võite sõita reaalselt umbes tunni-kahega, mis tegelikult sobis mulle ideaalselt. Rääkides enda reisist täpsemalt, siis olin seal kõigest viis täispikka päeva, millele lisandus kaks reisimise päeva ehk teoreetiliselt oli reis lühike, kuid rohkem kui piisav meile. Etteruttavalt võin ära öelda, et Korfu on imetlusväärne koht ning soovitan soojalt sinna reisida!

Kassiopi

MEIE REISIKAVA

Seda postitust oli raske Teieni tuua, kuna mul pole õrna aimugi, kuidas kõige lihtsamini kogutud informatsiooni siin jagada ehk igasugune tagasiside on teretulnud. Märkisin ära kõik vaatamisväärsused ja söögikohad, kus käisime, kuid pange tähele, et räägin ka kohtadest, kuhu ei soovita minna või vähemalt ma ei näinud seda vaimustust.

Peale maandumist rentisime auto ning võtsime suuna Sidarisse, kus ööbisime järgmised 4 ööd. Sidari on siis Põhja-Korfus, kus tegelikult kõik see sagimine ilmselt käibki, kuna enamus vaatamisväärsusi on seal.

Loggas Beach

1 PÄEV

Esimesel päeval võtsime suuna Porto Timoni Beach’i, kus veetsime järgnevad 2-3 tundi nautides vee kohinat ja vaikust, kuna rahvast oli seal limiteeritud arvus. Peale seda kõndisime ringi Afionas külas, kus on ääretult armasad pisikesed tänavad. Lõunasöögi sõime üpris lähedal teel tagasi koju Evdemon restoranis, kus salat oli imemaitsev (umbes 10€) ning vaade veelgi parem. Tean, et Afionas külas on samuti mitmed söögikohad, aga kuna tol perioodil hooaega tegelikult ei olnud, siis paljud kohad olid kahjuks suletud. Koju tagasi sõitsime Arillas Beachi kaudu, kus tegime ainult peatuse ning nautisime ookeani lähedust.

Afionas Village

2 PÄEV

Teisel päeval läksime samasse rajooni, kus eelmine päev – Palaiokastritsa Monastry. Minu arust üks ääretult armas külake nii ilusate vaadetegi, ehk kindlasti ronige mäest ülesse Monastery of Paleokastritsa kloostri juurde ning ostke 5€ eest nende poolt tehtud veine – mhmhmhh, approved. Võtsime seal kloostri juures olevas kohvikus kohvi, mis maksis 2.5€, ning peale seda sõime Vrachos Palaiokastritsa restoranis, mida ilmselt näete ka Teie seal viibides, kuid ma EI SOOVITA seda kohta. Arvame, et kogu reisi jooksul saime seal kõige ebameeldivama toidu, isegi kui vaade ning restorant ise tundus ilus ja tore.

Monastery of Paleokastritsa

Peale seda võtsime suuna ranna poole, kus lesisime õhtuni ning meie valikuks osutus Rovinia Beach, mis oli täitsa tore natukene eraldatud ning pisike rand, kuid kivine.

3 PÄEV
Kolmas täispikk päev oli viimane Põhja-Korfus, mistõttu otsustasime käia veel võimalikult palju seal läbi. Esimese asjana võtsime suuna Loggas Beach’i, kuhu pigem lähed looduse pärast kui ranna enda – meaning, sa ei võta seal päikest. Edasi liikusime seal lähedal oleva Cape Drastis’i juurde, kus peatusime ka natukene kauem, leides pisikese ujumiskoha ümbritseva ilusa loodusega. Kindlasti minge nendesse kohtadesse.

Cape Drastis

Kassiopi sai uueks sihiks, mis oli ilmselt must-see linnake ning sealne rand – JAA, te peate sinna minema. Meie perioodil oli rand täiesti tühi, kuid seal on IMEILUS rand ning linn ise on samuti väga armas. Uitasime seal ikka päris pikalt ringi. Isiklikult leidsime, et Kassiopi Castle ei olnud aega raiskamist väärt, kuid jällegi see Teie teha, kas soovite sinna minna või ei.

Päeva lõpetasime Sidari linnas, mille võlu näiteks mina isiklikult ei näinud, kuid paljud räägivad sellest palju. Kõigepealt käisime Sidari Canal d Amour, kuhu kindlasti soovitan Teil minna – nii ilus seal ning eriti päikseloojangu ajal. Võtke vein/siider/õlu kaasa ning nautige elu.

Õhtul sõime Madison Bar’is, kus on üpris Euroopalik toit, kuid endiselt soovitan. Seevastu ma ei soovita Sea Breeze – meil oli vähemalt ebameeldiv kogemus.

4 PÄEV

Neljandal päeval ärkasime natukene varem ülesse, kuna plaan oli sõita läbi Kirde-Korfu. Kõigepealt sõitsime Ipsose ning Dassia külla ja mulle isiklikult jätsid need kohad külmaks ehk peatusime seal kõigest umbes 30 minutit. Samas, olen teadlik, et seal kandis võib olla ilusaid randu, minge vaadake siis üle.

Enamus päeva veetsime tegelikult üldse rannas ning selleks valisime Glyfada Beach, mis mulle isiklikult jälle väga meeldis.

Nali naljaks, kuid õhtuks läksime üldse Kérkyra old town’i – võtsime kokteilid Dell Acgue baaris ja õhtusöök Bellissimo restoranis. Mõlemat soovitan.

5 PÄEV

Viies päev oli lahtine ning raske oli otsustada, mida teha. Meil oli valikus minna päevas Paxos saarele või sõita Lõuna-Korfu läbi. Otsustasime mis me otsustasime, leidsime, et mõitslikum on jääda Korfu saarele.

Kõigepealt sõitsime Lake Korissioni juurest läbi, mis kusjuures ääretult meeldis mulle. See jättis kohati täiesti teise vibe võrreldes kogu Korfu saarega.

Lake Korission

Edasi Kavose poole.

Jõudes Kavosesse, saime kohe aru, et tegemist on SUURE peo külaga ehk hooajal toimub ilmselt seal nii mõndagi. Meie seal viibimise ajal valmistasid nad tulevaks hooajaks enda klubisi/pubisi ette.

Sealt edasi oli lõunasöögi aeg, milleks otsustasime osta grillimise asjad ja leida eraldatud ilus rannake kuskil. Lõpuks leidisime Marathia beach, mis mulle tõesti meeldis – suur ning mõnus, kuid liiva-kivine. Mitte peatuda Alykes ja Bouka rannas! Tean, et seal ümbruses ka Gardenos beach, kuhu ma isiklikult ei jõudnud, kuid tundus ilus.

Õhtu lõpetasime jälle Korfu linnas, mil sõime Listoni restoranis ning võtsime kokteilid Puppet baaris – mõlemat soovitan.

Järgmisel päeval võtsime jäätised Pomegranate kohvikus-restoranis.. Kas just jäätis tegelikult oli nii hea, kuid omamoodi põnevus tekkis seda valikut nähes. 😀

Pomegranate Cafe-Resturant

MIDA VEEL TEADA

Kindlasti ma ei käinud läbi kõiki võimalikke kohti ning veel vähem rääkides kindlustest ja muust sarnasest – ma pole eriti selline inimene, kes läheb konkreetselt selle pärast teatud asukohta.

Valikus teile:

• La Grotta Beach
  • The Corfu  Trail – hiking
Kassiopi Village

Rannad ja kohad, mis mulle isiklikult ei meeldinud:

• Dassia beach
  • Agios Spiridon beach
  • Aproas beach
  • Kassiopi castle
  • Astrakeri Beach
  • Sidari (kuid minge läbi ikka)
  • Alykes Beach
  • Bouka Beach

Juudas. See tuli nüüd pikk postitus.

Ma väga-väga loodan, et Teile kasuks taoline postitus ning nautide enda reisi nagu mina seda tegin.