WHEN YOU MEET ITALIANS IN ITALY

Ja siin ma olen viimase Itaalia positusega – parem hilja kui mitte kunagi!
Eelviimasel Itaalias veedetud päeval reisime ringil kolmes linnas Como järve ümbruses
– Varenna, Menaggio ja Bellagio.
Maksime 15 transpordile ja meie ainsaks kohustuseks oli jõuda praamile.

//And here’s the last post of Italy – better late than never!
On the penultimate day in Italy we decided to travel around Como lake
– Varenna, Menaggio and Bellagio
We paid 15 euros and only responsibility what we had was to make to the ferry

Reisisime ringi kohvritega, mis oli tegelikult tüütu, kuid päeva lõpuks osutus see üheks parimaks otsuseks, kuna meie plaanid tegid korraliku kannapöörde – alternatiiv oli jätta kohvrid eelnevasse ööbimiskohta ja pärast järgi minna.

//We travelled around with our suitacases, which was kind of annoying, however, in the end of the day it was the best decision, as our plans really changed – alternativ was to leave them to the last accomodation and pick up later.

Menaggios suurt pausi ei olnudki.
Kohe reisi algul sirutasime jalgu ühes kohvikus juues cappuccinot ning ega Menaggio suurt ‘wau’ effekti ei tekitanud.

//We didn’t have a long stop in Menaggio.
Right in the beginning we stopped at one cafe to take a cappuccino, as the city didn’t bring that ‘wau’ effect.

… Seevastu Como järve läbipaistvus oli jalust rabav.

… However, Como lake was astounding.

Menaggio keskus.

//Menaggio’s center.

Ja oi kui ilus oli Bellagio seevastu.
Kitsad tänavad ülesmäge, turistikas ja üleüldse ilus ning hubane linnakene Como järve kaldal.

//And Bellagio was beautiful.
Tiny streets uphill, tourists all around the city and cozy city at Como ashore.

it4

Õhtu võttis üldse teise suuna, mil läksime lõunast sööma ühte Itaaliapärasesse restorani ning kelneriks osutus nägus noormees. Öeldes veel ära, et see ei olnud juhus, et tema teenindas meid – töökaaslased lükkasid ta letti. Minnes kassasse maksma, siis tekkis meil mõnus jutuajamine ja järgmised 30 minutit oli natukene raskem toda olukorda mälust pühkida. Peale 30 minutit (nali naljaks) otsustasime minna tagasi samasse restorani, kuna “Äkki neil on hea Tiramisu samuti” 😀 . Arvestades välja nüüd toda olukorda kelneriga, siis see oli järjekordne super otsus, kuna sealne Tiramisu oli tõesti parim, mida olin söönud. Samuti… See samune noormees saatis meile joogid lauda ja tuli istus ka ise maha.

//Our night actually took totally different direction than we planned. We went for a lunch at one Italian’s resturant and we ‘accidetally’ had a handsome waitress. When I went to pay the bill, we ended up having a small chat.. and we ended up having there Tiramisu as well, haha.. and we had even longer chat after a while. By the way, I got there the best Tiramisu what I have gotten in my life.

Kõik mis järgnevalt toimus, on üks korralik komöödia. Meie algne plaan oli minna tagasi Milaanosse kell 17:00, kuid seevastu jõudsime sinna viimase rongiga keskööl. Okei, tagasi selle juurde mis toimus vahepeal. See sama noormees omas autot, tal oli viimane tööpäev ning samuti võtsime tema sõbra peale ja liikusime järgmisesse linna, Como. Jah, mõned teist küsivad, et kuidas me julgesime.. ärge küsige parem, ma ise ka hetkel ei tea “kuidas?” 😀 . Mõeldud-tehtud ning õhtu lõpuks läksime Itaalias sushit sööma.

//So as I said, we all ended up having a great chat and making plans for the night, which also meant that we missed our ferry. He had a car and his friend also joined with us.. and we went to another city called Como. Yes, some of you may ask where did we find that courage to go with a total stranger.. don’t ask, I don’t either 😀 . Anyways, we ended up eating Sushi in Italy, haha.

Nalja sai palju ja isegi praegult seda kirjutades vangutan pead.
Igatahes, päeva lõpuks viidi meid ilusti rongile ja sõit tagasi Milaanosse võis alata.

//We had a lot of fun and even now I’m laughting in my mind.
Anyways, they brought us to the train station and we continued our journey back to Milan.

Viimasel päeval shoppasime Milaanos ning öösel sõitsin juba tagasi Kopenhaagenisse, et hommikul tööle minna. Siin aga viimane pilt kogust reisist ning tänades ära enda super reisikaaslast Margaritat, tänu kellele see reis on super mälestus ning kes on hullupöörane naine, who fulfills my life.

//On the last day of Italy we shopped quiet a lot in Milan and at night I travelled back to Copenhagen, to go to the work. Likewise, it’s the last picture from Italy, but I would like to thank my lovely traveling partner Margarita, who made the trip memorible and is such a crazy woman, who fulfills my life.