JÄRGMISED SIHTKOHAD NING MIS HOIAKS MIND VÄLISMAAL

PALJU MAKSIS REIS ZANZIBARI, AAFRIKASSE?

Ütlen kohe alguses ära, et reis läks ilmselt kallimaks, kuna lennupiletid sai ostetud kõigest nädal enne väljalendu ning tegemist ei olnud niiöelda kokkuhoiu või seljakoti reisiga. Kui reisiksin sõbrannaga, siis ilmselt hotellide ja kulutuste kohapealt hoiaksime rohkem kokku, if you know what I mean. Mitmed summad on suhteliselt ümardatud ehk lõplik summa võib varieerida umbes 50€ ulatuses.

Lennupiletid

Lennupiletid oleksime saanud odavamalt, kuid nagu mainitud, siis tegemist oli viimase minuti lennuga ning selle aja kohta oli saadav hind rohkem kui hea. Teame, et lennupiletid võivad olla isegi 1000€ (edasi-tagasi), kuid meie saime 750€’ga, mis kohe kindlasti ei ole odav, kuid pigistasime silma sellegipoolest kokku ning nädal hiljem istusime juba lennukil. Ühtlasi olid need lennupiletid ilmselt ühed kallimad, mida ma olen enda elus ostnud.

Tallinn – Zanzibar – Tallinn: 750€

Samuti tegin väikse taustauuringu ning teil võimalik saada:

• Septembris – 650€
    • Septembris 36h (mida ma soojalt ei soovita) – 559€

Ehk kui ostma hakkate, mängige kuupäevadega ringi ning leidke soodsamad päevad kuus.

Transfeer lennujaamast – hotelli (ranna rajooni)

Selle vahemaa alla kulus umbes tund sõitmist ning pakkumised mis me enne reisi saime:

• Hotelli poolt – 41€
    • Reisipakkuja poolt 33€

Küll aga otsustasime vaadata kohapeal, kuna uskusime, et saame ka soodsamalt. Esimene pakkumine lennujaamas oli 50€ ning lõplik hind 25€ ehk näkku umbes 12€ (kuldne reegel, tuleb kaubelda).

Elamine

Meie reis oli jaotatud kaheks – rand ning linn. Elamise suhtes ilmselt oleksime leidnud odavamaid variante, kuid kuna tegemist oli Aafrikaga, siis otsustasime minna kindla peale ning end natukene poputada. Tänu hooaja lõpule olid mitmed hotellid enda hinnad alla lasknud, kuid sellegipoolest ei ütleks, et summad oleks väiksed olnud. Nagu öeldud, on võimalik leida ka soodsamaid variante.

Viis ööd rannas kahele hommikusöögiga (see) 173€ per face

Kolm ööd linnas kahele hommikusöögiga (see) – 115€ per face

Ekskursioonid

Nüüd paluks teie tähelepanu, kuna selle ümber on korralikult nalja olnud. Enne reisi teadsime täpselt, kuhu soovime minna ning mida näha, kuid otseloomulikult omal käel reisimine läheks natukene keeruliseks. Samuti olime ühenduses kohaliku reisibürooga (leides läbi interneti), kust tegelikult pidimegi kõik reisid võtma. Leidsime, et enamus pakkumised nende poolt olid Aafrika kohta väga kõrged, mistõttu otsustasime leida kõik reisipakkujad kohapealt.

P.S. Kui leiate veebilehekülgi ‘heade’ pakkumistega, meile Eurooplastele võivad nii mõnedki pakkumised head paista, siis tegelikult tõmmatakse teil nahk üle pea, ehk küsitakse kõvasti rohkem, kui asi seda väärt.

Toon välja kõik reisid, mida kohapeal võtsime, ning mis hinnad meieni jõudsid.

Kohaliku elu ning küla tuur + lõunasöök

• Reisipakkuja – 25€ nägu
  • Kohal viibides leides – 12€ nägu

Transfeer The Rock Resturant’i (edasi-tagasi, 1.5h üks ots)

• Hotelli poolt – 160€ auto
  • Resturant – 140€ auto
  • Kohal viibides leides – 50€ auto (ehk ühele inimesele 25€)

Vürtsi farm & kohalikuga kokkamine & transfeer linna

Prison island & Giid

• Reisipakkuja – 41€ nägu
  • Kohal viibides leid – 16€ nägu

Kohal viibides pead maksma sissepääsu 4$ (fixed price) ehk umbes 3€.

___________

Oleksime pidanud maksma 287€ nägu, kuid võttes kõik reisid kohapealt, maksime üldse 115€ nägu. Suur võit ilmselgelt!

Söömine

Olenevalt piirkonnast, söömine võib olla väga kallis. Põhjas ning Zanzibari Linnas on odav, kuid hotellide rajoonides väga kallis. Kindlasti kui valite hotelli, valige hommikusöögiga, hoides kulusi all. Iga päev tuleb söömise alla arvestada vähemalt 25$ (umbes 21€) näole, kuhu lisanduvad muidugi päeva jooksul ostetud joogid ja snäksimised.

8 päeva söök – 200$ ehk 168€ nägu

Kui palju läks reis maksma?

Kogu reis läks maksma umbes 1307€ ühele inimesele.

Jah, reis ei ole odav.

Olenevalt kuidas te reisite, siis võin kinnitada, et sellest summast saaksite vähemalt umbes 200€ kokku hoida, kui just mitte rohkem. Samas kui puhkus, siis puhkus ning päeva lõpuks mitu korda sa Aafrikasse ikka tuled. 🙂

Kui on küsimusi, siis kindlasti küsige ning proovin Teid võimalikult palju aidata.

4 Comments

• Kadri

Hei! Väga asjalik postitus!! Aafrika on kindlasti koht, kuhu ise sooviksin minna!🙂
    Minul oleks aga küsimus, kas Korfu kohta on ka postitus tulemas? Endal plaanis varsti minna ja väga meeldiks kuulda sinu soovitusi ja muljeid 🙂

• BIRKT

Hei, suur aitähh sulle! 🙂
      Jaa, Korfu kohta vähemalt kaks (kui just mitte kolm) postitust tulemas. Tundub, et peaksin need postitused plaanitust ettepoole tooma, kuna paljud uurivad selle kohta. Proovin järgmisel nädalal kõik postitused ära teha ning loodetavasti siis pole veel hilja. 🙂

• Keil

Aafrika tundub külma ja vaikse eestlase jaoks kuidagi eriti hirmsasti…

• BIRKT

Kuid tegelikult oli imeline reis.. täitsa olened, kuidas sa ise selle reisi planeerid. 🙂